Lite bättre

Livet är lite bättre idag. Magen är bättre, Förutom att det känns som man klämt typ en fet godispåse även om man bara ätit två raggmunkar. För övrigt så är raggmunkar rätt gott måste jag säga. Lite underskattat så där. Febern har gått ner, men halsen är seg och likaså näsan. Men det ska nog gå över rätt snart.

Vad det gäller ISEP-placeringen så hoppas jag det löser sig. Fick massa panik igår och kunde knappt sova i natt. Men så fick jag något knyck i skallen som sa att jag skulle skärpa mig och leva med att allt inte alltid blir som man vill. Så i morse tog jag tag i jobbet igen och hittade faktiskt en skola i Texas som var jättefin. Enda anledningen att jag tvekade var just Texas. Men samtidigt så kan det ju bli en bättre upplevelse om man åker till det riktigt superamerikanska. Så nu hoppas jag på att få svar om den platsen FORT. Vill veta. NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback