Jag skulle ha skor men...

Det blev inga skor. För skorna jag ville ha fanns inte i mitt nummer. Fan. Jag måste börja köpa saker när jag vill ha dom istället för att skjuta fram det. Nu får jag leta nya färgglada skor till sommaren. Hoppas det finns någon annanstans. Kan inte springa runt i mina converse hela sommaren.

Risken när man ramlar in i butiker med tjejer i sällskap är att man handlar mer än vad man bör. Så trots att jag inte hittade mina skor så blev jag ändå 1200 kr fattigare. Men jag tar det som en födelsedagspresent till mig själv. Jag hittade nämligen två tischor, en skjorta och ett par nya solbrillor. Det brände lite i plånboken men vafan. Man kan inte harva på H&M hela tiden.


1. T-shirt, 299:- These glory days 2 & 3. Skjorta, 499:-, Poco Loco


4. T-shirt, 200:-, Cheap Monday 5. Solgrlasögon, 200:-, Cheap monday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback