Dålig, sämre, sämst!

Fy fan vilken jävla aprövigt kass dag! Trodde det skulle räcka med att jag la mig med illamående som bara blev värre och värre. Hej maginfluensa, vinterkräkis eller vadfan det nu är. Det tillsammans med feber och förkyld. Grejt. Varför inte ha allt samtidigt. Har precis lyckats klämma i mig två rostmackor iaf. Annars har jag bara ätit lite yougurt, äppelmos och en halv biff idag.

Men för att göra dagen lite värre så fick jag ett besked från international office idag. Som inte direkt var som jag väntat. Jag fick nämligen det trevliga beskedet at jag inte kommit in på någon av de skolor jag valt. VAFAN? Vad hände där? Vad hände med "alla brukar få sina första- eller andraval"? Jag valde dessutom skolor som inte skulle vara så svåra att komma in på. Känner mig sjukt ratad för tillfället. Så vad som gäller nu är tydligen att jag antingen får välja en skola från deras restlista, eller stanna hemma i höst. Så jävla besviken och deprimerande.

Kommentarer
Postat av: Emla

UUUUSCH! Jag verkligen avskyr spysjukor! BLÄ =(

Krya på dig Freddie.

Postat av: Miriam

Åh nej...

Men det kommer vända! Tror på dig. :)

Många kramar.

2010-04-07 @ 10:21:56
URL: http://yamada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback