Jag har varit upptagen, okej?

Ja, jag är den dålig bloggare. Men det kan inte riktigt hjälpas. Det har varit nollning då schemat var lika späckat som en blåval. Sen blev det semester för min del i några dagar, och efter det började skolan igen. Men nu, NU kännde jag att det var dags att sätta sig ner för att pränta lite igen.

Så hur var nollningen då? Den var fullkomligt överjävligt rolig. Den slog faktiskt vår egen nollningsvecka förra året, även om även den var kul. Kanske var det för att man var kicker och reda kände lite folk som gjorde att man inte behövde vara lika spänd och så. Det var en vecka som var full (ja full för det mesta på mer än ett sätt) av aktiviteter och festande. Sittningar, lekar, förfester, mellanfester, efterfester. Och så hoppade jag bungyjump helt plötsligt. Jag vet inte riktigt vad som hände där? I alla fall så var min goa reggaegrupp grymma och man hoppas att man lyckas hålla kontakten med de flesta.

Kommentarer
Postat av: Emla

Tror du skulle kunna få en plats om du kontaktade henne =) var massor med folk som inte kom.

Postat av: Emma

tack fredik!!!det värmer....

allt bra med student livet?

2009-09-06 @ 17:09:35
URL: http://ammina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback