I väntan på en amerikan

Sitter här och småfiser. Nä, inte riktigt. Men småtröttar mig i alla fall. Jag är ungefär lika mätt som en övergödd ishavstorsk och lika trött som skalman under sjupsömn. Men vafan, klockan är bara nio och jag är inte den som är den. Sitter och väntar på att Alex, som jag är så kallad buddy till ska komma över. Vi ska gå en sväng och sen kolla in en film. Det blir nog trevligt.

Vad som är mindre trevligt är att vi har föreläsning kvart över åtta imorgon. Det är på tok för tidigt. Dessutom har vi först två timmar föreläsning, för att sedan ha två timmars paus, för att ha två timmar föreläsning igen. Vad fan hände där?

Kommentarer
Postat av: sara

haha okej :)



kan tro att du småfiser Fidde!

Postat av: Stefan Bengtsson

fan vilket schema ni har. Så borde det inte se ut, tycker jag.



haha, roligt utryck det där med torsk ;)



kram/Stefan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback