En dag av både glädje och sorg

Idag fyllde min kära vän Mackie 22 år. Äntligen (för hans del) så drog han ifrån mig med ett år igen. Fast jag kommer snart igen, om 6 månader eller så. Haha. I alla fall så bjöds det på god fika ikväll, och vår fina arbetsgrupp överraskade honom med muffins i morse som en liten present. Trevlig dag helt enkelt.

Vad som är mindre trevligt är att det är så länge som 5 år sedan min kära morfar dog. 5 år. Det är helt sjukt vad tiden går fort. Jag tycker fortfarande som om det känns som igår som man såg honom för sista gången. Eller inte sista gången. Man har väl egentligen raderat den där sista tiden ur minnet. Man får helt enkelt säga att det känns som igår som man fick en bamsekram och ett "Hallå Fredriksson!" när man kom innanför dörren. Jag saknar det. Jag saknar det mycket. Jag saknar dig mycket.



Grattis gamling!


Kommentarer
Postat av: Emma

åå vad bra, ska bli gott att smaka om 10 dagar!!:)

Postat av: Emma

ja visst är det riktigt gott!!!!!

2009-09-18 @ 18:59:04
URL: http://ammina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback