Bort, bort, bort!

Där åkte det, skägghelvetet. Kliade som fan gjorde det. Men nu när hakan är lika len som en babystjärt så saknar jag det nästan lite. Eftersom min hårväxt inte direkt kan jämställas med en greks (förutom på benen möjligen), så tog det ett tag för det att komma fram. Men jag hade i alla fall roligt på vägen. Testade lite olika facialhairstyles. Fredrik goes Anders Bagge.

Jag vet inte om man ska se det som en fördel eller nackdel att man precis tappade drygt tre år i uppskattad ålder. Hur som helst nådde jag inte över 25årsgränsen i alla fall, så någon större åldersnoja infann sig aldrig. Nåväl, med tanke på att nästa tenta är om bara två ynka veckor så är det väl bara att börja spara igen. Nah, ekonomhelgen nästa vecka får bli skäggfri.


Kommentarer
Postat av: Lina Almekvist

bild nr. 2 gillas!

Postat av: sara

du ska iaf inte bara ha musche! :P

2009-10-02 @ 21:05:12
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback