Helgus

Nu är det helg. Jag har jobbat. Fast det gr inget. Fyra timmar går ganska fort faktiskt. Även om det inte var så jäklans mycket kunder. Efteråt gick jag med beafen och lunchade och så drog vi hem till honom för ficka och en massa snack. Shit va tiden flög iväg, så var klockan plötsligt 7. Vet inte riktigt vad som hände där faktiskt. Men det är väl så, när man inte träffas så ofta, att det finns en del att prata om.

Jag vet att jag bloggar dåligt, men jag har haft så jäkla mycket i skolan. Två tentor på två veckor och andra små uppgifter och tidingsjobb på det. Kan ju inte säga att Fredriks stresshantering varit i trim. Men jag ska skärpa mig. Men just nu vet jag inte. Blah. Jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja fredrik tack tack för en mycket trevlig eftermiddag:) det ska vi som sagt göra om snart!

ha det fiint nu i växjö, vi hörs:)

Kram

Postat av: Emma

tack fredrik det värmer!

2009-10-26 @ 18:38:08
URL: http://ammina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback