Baffucin

Baffucin, baffuci, baffucin. Baffucin, baffucin baffucin. När halsen gör ont det kan vara en bacill, ta det lungt det finns hjälp du tar bara en pastill. Baffuciiiiin, baffuciiiin, när halsen gör ont, ta baffucin.

Så lät det ganska ofta genom radion när man jobbade på Pixy. Rätt sjukt att man kan den fortfarande. Men det man får får faktiskt lov att bli hyffsat reklamstörd när man knarkar Rix FM och Mix Megapol 8 timmar om dagen. Vad jag egentligen vill komma till är att jag kanske borde inhandla det idag. Min haks har varit fucked i ungefär 3 veckor, men inget bryter ut riktigt. Eller jo, lite värre idag. Så jag hoppas på att skiten kommer, så kan jag gå och vara lite snorig nu när det ändå är tentaplugg, så kommer man ut ur tentasalen som en ny määnniska om 1,5 vecka och kan köra hårt på gymmet igen. Det nya gymmet. JA, äntligen. Lite närmare, lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback