Snart är hellweek över

Tentan är avklarad. Klarar jag den här tentan så har jag troligtvis ingen mer förrän i februari. Det hade varit helt jävla underbart. Så jag tar i trä och hoppas på det bästa. Nu är det "bara" fredagens paper och redovisning + utlandsstudier kvar. Sen får jag någon dag ledigt. Ska bli fullkomligt underbart.

Det har varit lite av en kommentarernas dag idag. Vår föreläsare drog av en fin en när han skulle sudda ut det som stod på tavlan från tidigare föreläsning, vilket bestod av en massa x, y, ettor och nollor. Han börjar sudda, tystnar och kollar på tavlan när han utbrister:

- Who does things like these? I mean....get a life?

För övrigt berättade precis en liten tjej på tv vad hon skulle sakna när hon var hos sin farfar. Det var inte mamma eller pappa som man skulle kunna tro. Till och med hunden eller katten hade varit lite okej. Men nej, lillbruden kommer sakna sin guldfisk, för den är en så bra vän. I mean, get a life?



Kommentarer
Postat av: sara

haha nej Traction har bara färgglada :D men tror fortf bågen du ville ha finns kvar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback