Vårigt

Även om det kanske inte är så varmt som man kunde önska så har ändå solen lyst i helgen. Sjukt skönt när man är lite ledig, eftersom arbetet är praktiskt taget färdigt, om man bortser från bilderna jag ska försöka fixa imorgon. Passade på att ta lite soliga bilder igår när jag var ut,  nu när jag ändå har brorsans kamera på låns. Idag blev det dessutom gratisfika på torget. Tydligen var det något svenskt rekord som skulle slås. Att 2600 personer skulle ha fikat på samma ställe idag. Vet ite hur det gickt, men gratis är gott.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad roligt att hitta en kille som bloggar! Det är inte alltför ofta man stöter på någon sådan.



Får man fråga, är det du på första bilden? Isåfall är du läskigt lik någon jag känner. uh.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback