Kan jag få sova?

Uppenbarligen inte. Snacka om att jag har gått back to basics. Känner mig som när jag var 10 bast och vaknade typ halv åtta om mornarna. Tror inte jag har sovit längre än till 9.30 på ett tag. Annars ligger jag runt 8 snåret varje dag känns det som. Trevligt när man vill ha lite sovmorgon? INTE.

Igår skickade jag sms typ hela kvällen. Jävligt många sms. Ett tag fick jag 3 samtidigt. Tur att man inte betalar för dom. För tillfället är jag fruktansvärt glad över mitt abonnemangsbyte faktiskt. Annars hade det blivit lite dyrt.

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

:) Men det är så nära:)



Mars??:D Eller April:/ ehehe

Postat av: Kim Ekholm

Hehe jag skrev 21 ändå:P

Men trodde att du var som alla andra. Fyla i Mars:D Den bästa månaden;) hehe

2009-03-01 @ 14:26:44
URL: http://kimza.se
Postat av: Kim Ekholm

Gratis sms är det smartaste som operatörerna kommit på:P hehe



2009-03-02 @ 23:16:51
URL: http://kimza.se
Postat av: Malin Sofia

Hej! Du tänker väl inte missa sommarens största bloggfest? :) Den 15 augusti samlas ett hundratal bloggare på Restaurang Mynchen i Stockholm för att äta (buffé), dricka (alkohol om man känner för det) och mingla tillsammans. I priset på 470 kronor ingår också en inhyrd DJ. All info, och också bilder från festlokalen, finns på min blogg under kategorin BLOGGTRÄFF. Kika gärna in se vad du tycker. Lämna en kommentar hos mig, också om du INTE är intresserad, så vet jag att jag inte ska fråga dig igen. Det lönar sig att reservera plats redan nu, men bindande anmälan kommer under våren. Jag hoppas att du vill vara med, det kommer att bli en riktigt rolig fest!

2009-03-04 @ 16:01:10
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback