It kinda' sucks

Jag pluggar och pluggar och, nej, inte mer plugga. Idag har jag inte varit så väldigt effektiv. Det blev innnebandy istället och jävlarimig vad skönt det var att få röra på fläsket mer än runt sjön och på gymmet. Jag har saknat det, minst sagt.

Kvällen har spenderats hos min kära vän och granne Alle som fyller 21 imorgon, eller idag snarare. Så grattis, grattis till dig! Ha fick en liten, eller rätt normalstor, egenhändigt målad tavla av mig i alla fall. Det var förfest med en massa trevligt folk. Tyvärr ska jag upp och stoppa huvudet i boken imorgon igen så jag följde inte med till Sivans. I vanliga fall hade jag nog inte riktigt brytt mig, men idag var jag så jävla sugen på att gå ut. Riktigt bittert. Men vad gör man när organsiationsteoritenta nalkas på onsdag. Jag vill inte!



Kommentarer
Postat av: Tobias

haha jag vet, man tröttnar aldrig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback