Crank that!

Trodde att jag skulle ha fått tillbaka lite inspiration idag, men icke. Eller tja, 2 sidor blev ifs skrivna, så helt dåligt var det inte. Dessutom fick vi veta att vårt förra arbete blev ett VG-arbete, vilket betyder att jag bara behöver få G på tentan för att få VG i kursen. Tråkigt nog är jag 99% säker på att jag kuggade den. Bittert men sant. Så någon topp blev det inte direkt.

Nu sitter man här efter promenad, spexträning och lite solrosfrön och borde nog sova så att man orkar ta sig upp imorgon. Då blir det promenad och sedan lite mer plugg. Plugg, plugg, plugg. Me det är ju därför man är här.

Kommentarer
Postat av: Em

sv. Hehe ja men va det vårat fel då? Nej! Hihi



Blev det stallarna för dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback