Sol på mig!

Äntligen lite sol! Idag har jag fått springa runt i shorts igen. Dessutom blev det invigning av balkongen som solningstillhåll för min del. Dock blev det lite problem när jag skulle sola ryggen. Det var liksom för lite plats. Det är inte lätt alltid.

För övrigt så hjälpte jag min kära mor att handla lite igår, varpå jag slogs av två saker. Den första när jag bar ut kassarna till bilen. Mamma sa något i stil med "nu har vi så vi klarar oss ett tag". Min tanke var ungefär; "jaha, såhär mycket brukar jag handla till mig själv på en vecka" haha. Nästa var när hon direkt efter påpekade att "Det är ju bra, så du klarar dig när vi är borta". Lätt komiskt eftersom jag bott själv det senaste året. Men jag antar att så fort man kommer hem så blir man mammas pojke igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback