Och där var sommarlovet över...

Eller tja, plugget kommer förhoppningsvis vara förutom synhåll (åter igen, peppar, peppar för att tentan ska vara avklarad), men imorgon börjar kneget. Ingen rast och ingen ro. Så imorgon kommer jag befinna mig på Synoptik där 10 veckar ska avverkas. Jag hoppas och tror att det kommer bli trevligt. Ska bli kul att syssla med något nytt. Ha lite kundkontakt och lära sig kassasystem. Kan vara en bra merit för framtiden. Time for selling some glasögon. Det värsta är väl att man säkert kommer hitta massa snygga bågar som man skulle vilja ha själv. Hmm...


Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :) jag gillar dom, riktigt bekväma :D

Postat av: Johanna

haha a ja har hört det, men tog den snabba vägen och såg filmen =)

najs att jobba på synoptik =)

2009-06-11 @ 10:28:32
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback