Måndag är alltid måndag

Det säger sig självt, av någon konstig anledning känner man alltid att det är måndag. Man har någon uderlig trötthet kvar från helgen som hoovrar ovanför huvudet och som dessutom vägrar släppa taget. Ja, ja, dagen är över, så det är väl inget att sitta och fundera över. Det var sjukt mycket folk på jobbet ett tag, så tiden flög iväg. Det är när det lugnar ner sig som man märker att man faktiskt är trött.

Efter jobbet drog jag hem och bytte om, sen gick jag och Alle en långpromenad i skogen som vi sedan avslutade med ett dopp i Kollevik. Det var varmare än jag trodde och dessutom sjukt svalkande efter att man gått. Havsbadsoskulden 2009 är tagen! Sen kom jag hem och möttes av ett mail från studentkoordinatorn och det visar sig att utbytesstudenten jag ska "ta hand om" till hösten är en Amerikan vid namn Alexander (jippie, en till Alexander, som om inte listan är full, haha!). Så nu har jag dragit iväg ett mail till honom. Får väl se om man får något svar.

Kommentarer
Postat av: su

Själv borde jag gå och ta badoskulden ifrån mig själv överhuvudtaget. Har inte ens doppat tån.



Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback