Jag gillar inte riktigt tröttheten

Det är måndagkväll och jag är riktigt trött. Borde sova, men då vet jag att det är jobb som gäller ganska direkt. Det är det enda bittra med att börja lite senare om dagarna, man slutar senare. Vilket betyder att jag ofta är så seg att jag inte orkar göra mer än att möjligtvis gå en promenad efteråt. Lite halvdassigt för att nästan citera min gode arbetskollega Sara.

För övrigt så hade det varit SÅ skönt att vara ledig nu. Fast eftersom jag är kapitalist så tänker jag kravla mig igenom de tre "sista" veckorna för att kunna fylla sparkontot ytterliggare. Hoppas inte att jag är för död när jag ska börja igen. Gillar verkligen jobbet och arbetskamraterna, men det är lite slitigt att veta att man praktiskt taget har gått från skolan, till jobbet, till skolan igen. Känns inte direkt okej att ens tänka på det. Blaj.

Kommentarer
Postat av: sara

Haha! Dassigt ska man säga :D Det beskriver så mkt så bra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback