Honey, I'm home!

Ja jösses vilken trevlans helg man varit med om. Bilkörning i ösregn, shoppig, porrgömma-hittande, bohem-boende, Kungsholmspickick, turistfotograferande, bubbeldrickande, barrunda och en hel del mer. Har umgåtts med boysen Per, Marcus och Johan hela helgen och det är fruktansvärt tråkigt att det redan är över. Man blir alltid lite deppig när något är över som man längtat till hela sommaren. Dessutom påminner det om hur snabbt tiden går när man har roligt.

En längre uppdatering och fler bilder får bli senare, för nu är jag så trött att jag snart vimmar. Har bara kört 3 timmar idag, men ändå känner jag mig helt avdankad. Men så har vi varit igång hela tiden också. Dags att sova. So long!


Kommentarer
Postat av: Emil

Haha T-shirten ägde ;b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback