Fredag och back to Growlake

Imorgon är det fredag, wioppie! Det blir jobb till 18.15 och sedan vidare till först Ryd för att sedan på ett eller annat sätt fortsätta till Växjö. Måste upp och fixa klart med nollningsnumret. Känner att jag har det där bak i skallen ältandes. Kan lika gärna färda det så att jag slipper tänka på det mer. Förhoppningsvis är det bara mitt kvar som ska in, men på någon vänster så tvivlar jag. Men vi får väl se hur det ligger till.

Vet inte riktigt om jag stannar till söndag eller om jag åker hem redan på lördag. Känner att jag inte har så mycket där uppe att göra för tillfället. Men som sagt, vem vet, kanske tycker jag det blir otroligt jätteskönt att vara där uppe, så att jag stannar kvar hela helgen.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Ska du nolla mig om jag kommer in pa civilekonom?

Postat av: Sara

hoppas du får soligt skönt i Grownlake (ha ha ha ha) :D

2009-07-03 @ 21:47:43
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback