Död, dödare, Campus

Allt är släckt, det är helt tyst, och jag hör ljudet av mina egna fotsteg. Ingen hög musik, ingen bas, inga fyllevrål och inga vinglande tjejer på allt för höga stiletter. Det är bara...tyst.

Var  precis ute en runda runt campus. Det var precis som beskrivet ovan. Helt jävla stendött. Det känns som en egen  liten spökstad i hörnet av Växjö. När jag kom hit verkade det rätt mysigt dock. Någon enstaka grupp människor som grillade. En dörr som stod öppen här och där. Det kändes exakt som min första dag här på campus förra året. Man ser inte en jävel man känner och allt känns öde och nästan lite hjälplöst.

Imorgon blir det kansliet (kommer jag inte in där slår jag någon). Insåg dock att vårt tryckeri tydligen bestämt sig för att ha sommarstängt, så vi får väl se vad som händer där. Annars ska nollningsnumret färdas så jag slipper det i bakhuvudet. Sen blir det hämta micro, stan och sen återvända till Karlshamn. Känner att det här stället inte har mycket att ge för tillfället.

Kommentarer
Postat av: Sara

ha ha! ja jag tyckte att berget av tvätt var tvungen att minskas :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback