Boom boom

Det åskar ute. Sjukt mysigt faktiskt. När jag var mindre hatade jag åska. Det var det västa jag visste ungefär. Bara det visar väl hur mycket livet förändras och vilka problem man hade som yngre. Hur som helst kan det få smälla på så ur in i helvete bara för att det ökar mysfaktorn, men det verkar det inte vilja göra. Typiskt, man kanske ksa ge sig ut och gå lite istället.

Östersjö är över. det var precis som vanligt. Jag glömde köpa naturgodis från tanten som alltid står på samma ställe, men hittade en sjal istället. 60 spänn, lätt värt det. Dock märker jag hur mycket överskattat östersjö börjar bli. Allt är som varje år, alla är lika fulla. Men visst är det trevligt att träffa alla människor man inte sett på så jäkla länge.

3 dagar kvar till Stockholm. yay!

Kommentarer
Postat av: Sara

Äää va negativ du är! Östersjö var det roligaste östersjö på många många år :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback