And off we go!

Här sitter jag och har precis sett på Harry Potter och Halblodsprinsen i Bromölla med Anderas. Jag förstår varför jag hade behövt läsa om boken, för jag kom inte ihåg jättemycket. Man fick en del "ja just det!"-ögonblick men annars så var filmen helt okej. Gillar hur allt är uppbyggt. Vackra miljöer och så. Nu får man bara vänta typ 2 år på nästa...halva av första boken. Röv.

Jag sitter för övrigt här och inväntar Per som är på väg upp från Helsingborg, eftersom vi drar till Stockholm imorgon! Fan va najs! Hela sommaren har man nästan längtat så det är med lite skräckblandad förtjusning man ger sig iväg, eftersom är jag är lite rädd för Söder-kisen Marcus...Näää...Men sommaren  har gått så fort att det är lite jobbigt. Samtidigt som det självklart ska bli asroligt att träffa både Marcus och Johan igen.


Kommentarer
Postat av: Emla

Hehe, jag vet inte. Var arg när jag skrev inlägget så överdrev säkert med hästlängder ^^ Kontentan är att det är för dyrt iaf =P

Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback