www.fredrikdenosmidiga.nu

Jag är trög. Iblad fattar jag inte hur trög jag kan vara. Dagen innefattade en händelse där jag kände mig just så trög om bara tröga Fredrik kan vara. Vad som hände var att vi började ny kurs där vi fick reda på lite vad som skulle göras osv. 15 pers eller något från klassen är i Åre och missar därför den kommande veckan. Vi fick då reda på att vi har en labb som man bör gå på eftersom vi ska skriva ett litet paper som innehåller data från labben.

Trög som jag är drar jag iväg ett mess där jag skriver detta, till en som är i Åre. Precis efter jag tryckt på skicka slår tanken mig. Hade jag velat ha ett sådant meddelande om jag var på semester, eller hade jag velat få glida några dagar innan jag fick skolan på huvudet igen? Självklart det sistnämnda. Så nu har jag väl förstört hela deras resa genom att ge dom dåligt samvete. Sjukt smidigt Fredrik, sjukt smidigt. Inte konstigt att man får svaret "glädjedödare". Nu kommer jag må dåligt i typ 3-4 veckor.


Kommentarer
Postat av: Malin.

SV: hahaha ja det är grymt jobbigt, fått tillbaka resultatet ännu?

Postat av: Kim Ekholm

haha schyssta puckar!!!



hehe ja det är underbart. En frihet. Och man behöver inte bry sig om den kommande lagen^^

2009-01-20 @ 00:09:00
URL: http://kimza.se
Postat av: Tobias

haha jasså där ser man ;)

2009-01-20 @ 07:12:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: ERIK

den kommentar jag tänkt att svara på nu skickade du för jätte längesen xD du kommer säkert inte ens ihåg va du skrev :P Men man kan alltid fråga om allt är bra! allt bra? haha! ;D

2009-01-21 @ 18:54:21
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: es

jaha vem kan detta vara som skickar glädjedödare? men hade inte de personen helt rätt då? fast det var ju ändå snällt av dig så de inte kom helt ovetande... :)

2009-01-23 @ 19:49:20
Postat av: Fräddan

Haha, smidigt Ebba ;) Verkade dock som ni haft rätt trevligt ändå som tur väl var :)

2009-01-24 @ 01:45:16
URL: http://sandevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback