Tråkig?

Har inte haft särskild lust att blogga de senaste dagarna, så det har fått vara så. Helgen var trevlig. Hjälpte Mackie att flytta i lördes och träffade hans trevliga föräldrar. Det hela gick mycket smärtfritt eftersom det "tunga" var både ute ur den gamla och inne i den nya på knappt 1,5 timme. Det är så vi jobbar! Sen fick jag några glas och hans tv-bänk som inte fick plats. Så nu har jag den som soffbord. Perfa!

På kvällen skulle jag inte göra något alls. Detta något alls resulterade i ett mess till Alle som resulterade i både födelsedagsfest och utgång. Trodde Per skulle dö när han såg att jag hade varit inne på Sivans hela tiden, medan han fick spendera 1,5 timme i kön. Trevlig helg, men nu lär det nog inte bli röj på ett tag...fast så brukar det ju låta...


Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

haha "Perfa!" det ska jag fan börja med igen xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback