Stop wine-ing

Kvälle blev lung och skön. Precis som jag hade hoppats. Först bjöd jag Mackie på bakad potatis med diverse tillbehör, och sedan anslöt Elin och Ebba för ost, kex, frukt och vin. Väldigt mysigt blev det. Spelade den snabbast omgången TP jag någonsin varit med om, men jag och Ebba skyller på för lätta frågor. Annars blev det mest snack och lite musiklyssning.

Fick beröm för mina tavlor som jag tydligen inte fick säga att jag slängde ihop innan läggdags igår. Men det gjorde jag, så jag säger så i alla fall. Det blev rätt bra faktiskt, ville ha upp något på väggen tills jag beställt bilder att ha i. Nöjd över spegeln är jag också. Nu börjar det kännas mer och mer fullkomligt här i Mansion de Sandevärn.


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tackar :) hade ju superkul!!

Postat av: Kalle

målat tavlorna själv alltså?

2009-01-31 @ 16:35:17
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Elin

kanske var en snabb omgång utav TP därför att vinnarlaget var helt out standing ;)

ses i kväll!

2009-01-31 @ 17:55:10
URL: http://omjagbaravill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback