Snart dags...

Imorgon är det dags för min otroligt roliga 15 poängstenta i mikroekonomi och marknadsanalys. Kan ju inte säga att jag är thrilled, men med tanke på att jag pluggat minst 6 timmar om dagen sedan tisdag förra veckan, så måste jag väl kunna något i alla fall? just nu känner jag bara att jag är helt orolig i hela kroppen. Jag vill att det ska vara imorgon eftermiddag NU. När allt är över.

Men nej, 20 över 8 bär det av till teknikum för tentaskrivning. Åter igen får vi skriva inne i stan. Undra om dom tänkter göra det till en tradition? I surely not hope so. Nä snart är det över. Sen kommer jag hem till en nystädad lägenhet, så blir det middag med boysen som inte åker till Åre, sen tentafest. Det ska bli kul, jag ska bli full och spy i Pers soffa. Haha. Näää. Men tentafest är den bästa festen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback