Slappenight

Då har man haft en rätt skön kväll faktiskt. Först ville jag göra något, sen kom tröttheten. Sen ville jag göra något ändå, och så försvann tröttheten, men oj va skönt jag tyckte det var att bara ligga ligga här i min soffa/säng med en skål popcorn och ett glas rödtjut. Säger som i ölreklamen. Det är så skönt att bara vara sig själv för en stund.

Idag blev det Narnia - Prince Caspian som spelades på le cinéma de Sandevärn. Har tänkt se den ett tag, men inte haft orken eftersom den är 2 h 20 min, men nu jäklar. Den var helt okej. Jag gillar ju lite sagor sådär, speciellt när man kan rela tera dom. Narnia både läste och lyssnade jag på rätt mycket som mindre. Minnet har trytit, men vad gör det. Man får lite känsla av det i alla fall.

Imorgon ska jag hjälpa Mackie att flytta. Inte särskilt långt, men det krävs muskelkraft för det också. Och så blir vi ju faktiskt praktiskt taget grannar nu dessutom. Bara springa över gården. Nice.


Kommentarer
Postat av: Tobias

yes den koftan var riktigt het =)

Postat av: johan

trötthet är jobbigt >.<

2009-01-24 @ 17:34:14
URL: http://johanbliixt.blogg.se/
Postat av: Tobias

haha jag blev själv hungrig :D

2009-01-25 @ 12:56:33
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback