Lördag...eller?

Jag är helt lost i dagarna. Det är inte oft aman sitter och pluggar både hela fredag och lördag. Idag avslutade vi ifs vid klockan 6, men annars brukar man chilla läget på helgen. Men icke. Den där tentan ska klaras av, hur fuckad den än må vara. Jag gillar det inte.

Sjukt trött i skallen efter dagen, så jag hade lite ångest över om jag skulle gå på spelkväll eller trötta mig i min stora säng. Det är så jobbigt när man känner att man inte vill sitta ensam, men samtidigt inte heller vill umgås. Så istället blev det film här med mackan, och varm fruktsallad med vit choklad. Mumsfillibibblan! Alldeles lagom för en kväll som denna. Nu borde jag dock sova så jag orkar sitta med anteckningarna i högsta hugg vid 10 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback