Konsten att vara uttråkad

Ibland undrar jag om jag är ensam om att bli uttråkad så fruktansvärt lätt? Det här är andra kvällen på rad som det inte direkt händer något i mitt liv, vilket genast gör att jag känner mig som en brunstig get som behöver söka grönbete. Okej, ikväll var det tal om både spel och filmkväll som tyvärr inte blev av, men ändå.

Jag tror dock det hade underlättat lite om jag befunnit mig i Växjö. I min  lägenhet, med min TV, som har mitt ljud och kolla på den film jag ville se. Chansen är väl dock att någon hade funnits vid min sida, för i Växjö är det nästan tvärt om. Där får man istället avgränsa sig och säga "tonight is my night". Men för min del är det nästan skönare att få kämpa för tid för sig själv, eftersom jag är så fruktansvärt dålig på att vara uttråkad.

Kommentarer
Postat av: erik

sv: tror jag behåller hela själv. ganska bra att ha :p

Postat av: ERIK

SVAR: det är ju så :S hennes kör var skit bra! dessutom så gillar jag lagaylias personlighet skit mycket, hon är så rolig x'D USA mänsikor är lite galna av sej och tar för sej, alla svenskar är så tråkiga och försiktiga :S i alla fall som flesta svenskar... tråkigt att hon åkte! xD

2009-01-04 @ 00:26:10
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: karlsson

håller med dig fredrik det ska bli skönt att komma tillbaka till bubblan och ha ngt att göra hela tiden! ;)

2009-01-04 @ 23:51:09
URL: http://omjagbaravill.blogg.se/
Postat av: Laura!

Här har du en till som oxå blir uttråkad lätt haha!

2009-01-05 @ 22:58:09
URL: http://fluffyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback