Just like home

Jag får då och då höra att mina sexanspelningar kommer lite väl ofta. Eller tja, här i Växjö får jag höra att mina sexanspelningar kommer lite väl ofta. Men jag kan inte riktigt hjälpa det. Det sitter liksom i blodet, att råka tolka något som någon säger, helt jävla fel helt enkelt. Men så ger det mig också lite nöje i vardagen. När jag diskuteade mitt problem med Jenny frågade hon bara om det var värre än vanligt. Eftersom hon givet fick ett Nej som svar, sa hon snabbt att det nog var dom andra som inte riktigt tålde min anspelningsmäng. Men så är hon ungefär lika skadad som jag också.

Idag när vi diskuterade enkäter så råkade t.ex. Per slänga ur sig: "Det blir ju jobbigt att få den på båda ställena samtidigt". Gissa om jag dog. Men det gjode Per också. Och Mackie. efter typ en halv evighet. Men tack Per för att du förgyllde min dag med din underbara meningsbyggnad, även om det nu endast handlade om ett par ynka minuter.

Kommentarer
Postat av: ante

Svar: visst är den! elvine har sjukt snygga kläder, hade dock inte skadat om de kostade några hundralappar mindre men.. snyggt är det iallafall!

Postat av: Kim Ekholm

Njae. Jag var ju bara ensam en lite stund^^) Hehe

2009-01-28 @ 00:59:22
URL: http://kimza.se
Postat av: jenns

växjö låter lite stelt ;D



eller så är vi två bara lite fööör skadade?

2009-01-28 @ 12:38:19
URL: http://[email protected]
Postat av: Kalle

det där är nog väldigt indivudellt vad man tål.. brukar inte ge så bra intryck om man kör såna anspelningar på tjejer...

2009-01-29 @ 16:52:58
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback