Återvändaren

Imorgon återvänder jag. Och det är med en konstig vemods-kärlek som jag erkänner det. Brodern och jag behövde båda två ta tag i vårt pluggande eftersom det är tenta den 17:e. Egentligen skulle jag stannat en dag till, men nu ställdes släktträffen in, så jag kunde lika gärna flytta på det en dag.

Känslan i kroppen säger konstigt nog att jag inte riktigt har gjort mitt i Karlshamn, men samtidigt saknar jag livet i Växjö väldigt mycket. Jag antar att det främst beror på att man har avslutningen på en tråkig kurs framför sig, men samtidigt har det känts bra att träffa alla människor igen och man känner nästan att man har varit lite off de senaste månaderna. Men det kanske är så det känns med distansförhållanden?

 VS.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Väldigt fina bilder, snygga rum! :)

Postat av: Kalle

Växjö är en helt ok stad. Är där ibland men svårt att hitta där trots allt.

2009-01-05 @ 17:55:07
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Lina Almekvist

Så du kommer inte på träningen då?:(

2009-01-07 @ 13:33:05
URL: http://linaalmekvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback