Uppladdning inför SOS

Nej, jag är inte i nöd. Det handlar om SydOstSmashen som går av stapeln imorgon, lördag. Dags för lite tävling i badminton för att vara mer exakt. Kan inte säga att min form är långt ifrån på topp, men det skiter jag i. Det är roligt i vilket fall som helst. Dock går första passet i tennishallen, men det verkar inte som om vädret ska bli bra, vilket gör att vi lär slippa solen. Lucky us.

Eftermiddagen och tvåmannaspelet avgörs i väggahallan. Hoppas det blir bra. Har ju inte hunnit särskilt mycket träning med mina parters, men det ska nog gå i alla fall. Förra gången gick det ju faktiskt över förväntan. Singeln kändes rätt okej, om man bortser från att jag måste ta i lite mindre. Bättre det än att ta i mer och inte orka. Allt löser sig. Sweet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback