Pooletta?

Idag gick jag till tävlingen, eller nä cyklade om det nu skulle ha någon betydelse, med en tanke om att bara spela för att har roligt. Hade det varit förra året hade pressen var sjukt mycket högre eftersom man ofta tränat hårt inför en tävling. Nu är fallet inte så, eftersom jag bor i Växjö. Uppenbarligen funkade den inställningen. För först vann jag en match i poolen, sen två och senare även sista. Det var ingen direkt promenadseger, så man kan undra hur jag hade kunnat spela om jag faktiskt tränat det senaste halvåret. Sen sket sig dock åttondelsfinalen, och mixeden ska vi inte ens snacka om.

Imorgon blir det dubbel eftersom Simon och jag fick WO idag. Hoppas bara att han inte är för sjuk för att spela idag. Hade varit kul att få kötta lite i dubbel också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback