Nighty-night

Dags att krypa till kojs alldeles snart. Har varit en utomordentligt trevlig dag minst sagt, men speciellt kvällen. Först blev det badhuset med boysen, sen tacopaj/förferre hos Mackie, där en övereuforisk Ebba studsade runt som en guttaperkaboll över sin nya lägenhet.

Dock var jag inte sugen på fest idag (även om suget steg på förfesten, men nej), så jag drog upp till Alle vid 21.30 efter hans lilla konsert. Där samlade vi in extern hårddisk, en gitarr och en burk med cocktailfrukt som följde med upp till mig. Sen blev det först film i form av komedin The Rocker och skräckisarna The fair-haired boy och scream for icecream. Den första var över förväntan med fruktansvärda kommentarer. Skräckis 1 hyffsad men inte så läskig och den sista var mest skrattretande. Efter en del skratt, där vi förmodligen skulle varit rädda, slets gitarren fram varpå vi sjöng en stund. Och som ni ser blev klockan vad den blev. Så nu ska jag sova, och varken vakna av efterfester eller klockan. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback