Back in old C-to the -A- to the -rlesharbour

Hemma i Karlshamn igen alltså. Mycket mysigt och mycket trevligt. Drog iväg direkt på träning igår som kändes rätt hyffsad för att inte ha spelat på 1,5 månad. Hade väl kanske varit najs att ha ett träningspass till, men orka bry sig. Det hade nog inte hjälpt så mycket. Synd bara att man tappat så sjukt mycket på den lilla explosiviteten jag faktiskt hade. But life is life.

Klantarsle som jag är tog jag med extralinser men glömde de jag faktiskt brukar ha. Så jag ska strax ner till stan för att fixa ett nytt linsetui. Tur att man hade några med sig över huvud taget. Hade aldrig kunnat spela i glasögon. Sen blir det Gourmet grön till lunch med mor min och kanske ett besök på Pixy. Måste ju testa nya pingisbordet med Flaw-Lex (Alex) som jag nu har döpt honom till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback