The night before christmas

Stånk, stön och stök. Det brukar vara så dagen innan, men den har varit tämligen lugn här i det Sandevärska residenset. Jag och Alex, som för övrigt har kommit hit nu, fixade granen. Mamma kirrade skinkan medn papps och bror tillsammans lyckades inhandla både batterier och nya ljus till granen. Applåder till det. Lite glögg hann vi med i allt pyntande dessutom. För att inte tala om fler fula bilder som det brukar sluta med när en kamera kommer i närheten av mig.

Annars var man en sväng på jobbet och fick en liten julklapp. Av någon konstig anledning får jag alltid saker tillhörande köket? Speciellt relaterade bakning. Vet inte alls varför egentligen, men det brukar sluta så efter att jag tagit med mig ett bakverk till arbetsplatsen. I guess it's something I do. And I like it!




Kommentarer
Postat av: Tobias

Det har du rätt i :D god jul!

Postat av: sara

vad fick du i ditt paket??

2009-12-25 @ 12:43:07
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: tobie

Gött! haha ja. det tror jag med faktiskt, likadant för mig!

hade du en bra jul då? :)

2009-12-26 @ 09:33:21
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback