Vädercheck

Kollade precis SMHI och Tv4 för att se hur värdet kan bli till helgen. Får man tro dem båda rätt så kan det faktiskt bli rätt hyffsat. Detta i sin ur betyder att man kanske kan få hinna sola lite till. Försöka bättre på det lilla man lyckades med i söndags. Vem vet, man kanske lyckas med någon snygg beigbrun ton i alla fall, haha!

För övrigt så går dagarna lite långsamt nu. Jag vet inte om det beror på att man nästan befinner sig i Växjö i sinnet redan. Det är lite som inför sista tentan. Man hade "sommarlov" i huvuet redan innan tentan var klar. Förresten, sommarlov my ass, jag har minsann jobbat hela lovet så jag kallar det inte lov. Men jag är inte bitter. Jag är glad att jag fått något att göra, för det kunde lika gärna varit tvärt om. Dessutom trivs jag jättebra med mitt jobb. Men att jag är trött i kropp och sinne tänker jag inte sticka under stolen med.


Kommentarer
Postat av: sara

De e bra Freddan du håller dig uppdaterat på smhi! Förresten blir inte du rosa, kan du verkligen få till en beige ton? ;) hehe

Postat av: Tobias

Du får sola nu dom här dagarna då ;)

2009-08-05 @ 14:18:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Emma F

nu har jag med hittat hit fräddan;)

2009-08-05 @ 18:18:10
URL: http://ammina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback