Pixy-reunion

Ikväll har jag haft lyckan att umgås med mina gamla arbetskamrater Emelie och Alex. Det var en trevlig liten reunion som jag är glad att vi hann få ihop innan Emelie ger sig iväg till Stockholm och jag tillbaka till Växjö. Hoppas man har lika bra tur med arbetskamraterna i framtiden som man har haft hittills. Tänk om man skulle komma till en ny stad, där man inte känner någon. Då står allt plötsligt till jobbet. Då hade det varit super om man hade haft två personer som Emelie och Alex på jobbet. Men det blir kanske lite svårt att ta med dem överallt...

Hur som helst mötte vi först upp Emelie i hennes lägenhet som vi skulle besökt sedan hösten 2007, bättre sent än aldrig! Speciellt edtersom hon flyttar om en dryg månad. Efter husesyn blev det rökeriet för en god middag, och sedan tillbaka till Emelie för fika, vin och lite ost. Vi satt och snackade gott och väl 4 timmar innan gäspningarna blev lite för många. Tack i alla fall för en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad trevligt ni verkar haft! han kommer sakna er det kan jag lova, det säger han hela tiden!

vilka snyggingar ni är på korten;)

tack fredrik för dina fina ord!

Kram

Postat av: Emma

Vet inte om jag misslyckades med den första kommentaren, så jag testar igen!

ni verkar ha haft mycket trevligt igår:)roligt!

alexander kommer verkligen att sakna er, det säger han hela tiden!

tack för dina fina och kloka ord fredrik!

Kram

2009-08-09 @ 15:17:59
URL: http://ammina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback