Han ville ha sol. Han fick sol.

Ljuva, underbara, fruktansvärt sjukt väldigt trevliga sommarvärme. Vet inte om sommaren sjunger på sista versen, men jag har i alla fall kunnat njuta av den dagen fullt ut. Dagen har nämligen spenderats på Mulö och solen har inte surat bakom moln för fem öre.

Frida hämtade mig i Svanevik vid halv elva i morse. Efter det har vi besökt Bockö, hoppat från bryggan, grillat hamburgare, schtekt, spelat strandtennis, spelat strandtennis med skruttiga äpplen, ätit muffins med syltgömma och blåbär och viktigast av allt, bara varit. Det var precis en dag som denna jag behövde för att klara av sista jobbveckan med energibehållaren på smärre spartank.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ser super härligt ut;) ja jag hoppas ju att jag skall kunna inspirera någon till att laga lite mat!men ni får allt ge mig lite tips med:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback