10 veckor har gått

Imorgon har jag jobbat 10 veckor. Det är helt sjukt vad tien går fort. För sex veckor sedan tyckte jag att tiden hade gått fort, men att jag hade lång tid kvar. Men nu är jag färdig. Jag vet fan inte om jag hänger med riktigt. Det har varit 10 roliga veckor med mycket skratt, mycket hjärnworkout men mycket erfarenhet. Dessutom kan man inte säga att det är helt slut, eftersom det troligtvis blir lite helger framöver. Fint det. Men åter igen. 10 veckor. Om tio veckor är det november, vilket betyder att jag troligtvis har min första tenta och att julen närmar sig. Oj.

På tisdag är det ett år sedan jag flyttade till Växjö, och om en vecka var det ett år sedan jag satt på introduktion för marknadsföringsprogrammet. Vad händer? Kan jag stanna tiden, för jag vet inte riktigt om jag hinner med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback