update

Här ligger man i sängen, lite lätt bakis en söndag morgon. Fel. Förmiddag som går mot lunch. Idag fick jag sova tills jag vaknade, vilket inte var helt fel. Det var boys night igår hos Marcus vilket var trevligt, tyvärr jag inte alls sugen på att gå ut. Så jag drog hem från Sivans redan vid ett. Not one of the best nights.

För övrigt är sommarjobbet fixat. Hela 10 veckor blev det. Fulltid dessutom. Helt sjukt va ett litet telefonsamtal kan lyfta vardagen. Gick på moln hela fredagen. Fint dessutom att det tar 5 minuter att cykla hemifrån. Fasta arbetsdagar också dessutom tror jag. Sweet.

Kommentarer
Postat av: Cristian

Bakis ska man vara på Söndagar vettu ;) Fast inte FÖR mycket... Ouch.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback