Snacka om slapp dag

Idag vaknade man vid 10, skönt. Tänkte att det kunde vara sönt att få börja "lovet" med e sovmorgon. Dessutom tog jag inte med mina träningsskor, så någon morgonpromenad var det inte tal om. Tur dessutom eftersom regnet öste ner. Dagen har spenderats framför tv:n, med lite film osv, innan det blev dags för inköp av nya träningsskor. Så nu är jag pank med stort P. Snacka om billighetsleverne resten av månaden. Bittert.

Kvällen spenderades delvis hemma hos kusinen i hans nya lägenhet. Mycket fint måste jag säga. Riktigt bra smak har gossen. Vilket främst beror på att han hade minst tre möbler som återfinns även i min lägenhet. Man märker vilken skillnad det gör att ha några kvadratmeter mer. Eller okej, han hade väl kanske det dubbla av vad jag har. Men ändå. Mysigt. Efter alldeles för många koppar kaffe och "kladdkaka" (internt, hehe), blev det thai med mamma och pappa. På det en riktigt lång promenad i den underbara vårkvällen. Mumma.


Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Är det fortfarande soligt och fint i Växjö? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback