Last day of Gripsrudmisery

Ursäkta för att man inte riktigt varit tillgänglig, men plugget har gått på högvarv. Någon av dagarna blev det 10 timmar. Man blir rätt seg. Nu är det bara en dag kvar innan man får ta semester typ en dag, och sen semester 4 dagar efter det. JAG LÄNGTAR! Vi ska chilla, grilla och göra ingenting. Som Mackie sa, typ går runt sjön och låta det ta typ 4 timmar, istället för att stressa runt den på 50 minuter för att hinna göra annat. Med en glass i högsta hugg dessutom! Förhoppningsvis klarar man tentan, förhoppningsvis får man skriva tentan alls. Vi är flera som glömt anmäla oss men säger dom att det inte finns tillräckligt med plats lägger jag mig på golvet och skriver. En sal för dryga 300, där endast 100 ska skriva borde räcka.

Igår var det dessutom bankett på konserthuset för att hylla EHVS 15 år. Måste säga att det hela överträffade mina förväntningar. Tyckte att det var lite dyrt med 300 spänn först, men efter allt som ingick så gjorde det inget. 3 rätters middag, med underhållning i form av Brontén och en trollande toastmaster. 2 glas vin till maten och en liten flaska skumpa vid hemgång. En goodiebag med biljett till Grace, 50 spänn på donken och några chokladbitar. Tyvärr valde vi bort eftersläppet på Grace eftersom alla kände att de behövde vara pigga idag. Men, men. Det var trevligt ändå!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ja hade inte anmält mig till förra tentan men det va inga problem =) sätt dig bara på en plats o låtsas att du e anmäld ;)

Postat av: Emla

Haha, jaa.. jag har fått höra det ungefär genom hela högstadiet ;D var kanske lite lik henne.

2009-04-27 @ 11:50:20
URL: http://erosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback