I'm ready

Nu har jag gnuggat kökets alla vrår. Utom möjligtvis inne i ugnen. Men spisen och bänken glänser som aldrig förr. Eller den glänser som den gjorde när jag flyttade in. Vilket är ett tag sedan. Trodde inte att den kunde vara så fin, men ack. Jag får nog bli lite duktigare på att torka av snabbt och direkt så jag slipper stå en halvtimme och gnugga nästa gång. Städningen är alltså färdig, nu kan jag ta helg. Arbetet är praktiskt taget färdigt över en vecka för tidigt, så vi kan börja med nummer två. Jag kan ta HELG. Hur längesedan var inte det? Imorgon vankas dessutom 54:an vilket betyder att jag ska vara fult 70-tals glittrig. Mina egenhändigt fixade skor gör fan outfiten, och kanske håret, det återstår att se.


Kommentarer
Postat av: Becka

Dina skor är fanimej Löööv :)

2009-04-03 @ 14:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback