Dags för sömn

Nu börjar det bli dags att krypa till kojs för min del. Har seminarie vid 9.15 imorgon och måste hinna runt sjön innan dess. Har dessutom inte riktigt kolla igenom alla PM ordentligt ännu, får kirra det till frukosten. Idag har jag, trots att det är söndag, faktiskt både tränat och hunnit gå två promenader. Det var rätt skönt. Vädret har inte alls varit det samma som igår, men jag hade inte riktigt räknat med att det skulle stanna. Dock använde jag mina nya tygskor och dom var helt okej sköna att gå i. Sen råkade det bli ett par gråa tygskor till och en tischa på H&M när jag var på en runda med Mackan och Per. Dock vill jag fortfarande ha ett par röda eller möjligtvis marinblå också. För en billig penning såklart, men det råkar inte riktigt finnas något sånt i den här stan för killar. Tydligen får bara tjejer ha färglada skor? Vi ska hålla oss till vitt och svart, om man nu inte vill ha ett par converse, men det är inte riktigt det jag är ute efter. Time will tell. Sleep well.

Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Ja, men den är grymt härligt! Så den ligger i min partyspellista också ;)

Postat av: erik

ja men det är faktiskt sant.. det är sällan man läser något positivt, speciellt på aftonbladet.

2009-04-06 @ 16:34:34
URL: http://eriksnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback