4 days to go

Arbeten färdiga, check, opponeringar och presentationer färdiga, check, check och sammanfattning färdig, check. Men så var det bara det här med att faktiskt försöka få in vad jag skrivit också. Röv. Det glömde jag bort. Fyra dagar kvar och jag känner mig fortfarande relativt nollad på ämnet. Eller inte nollad, visst, grundförståelse om grunderna. Men alla de där små sidospåren kan jag inte säga sitter.

Fyra dagar kvar var det ja. Vilket betyder ca 9-10 timmar som jag skulle kunna pressa information på. Det låter mycket, men ack så det brukar svida i slutet när man märker att det inte var så mycket som man trodde. Fattar inte riktigt hur man alltid sitter med samma ångest. Ge mig måndag eftermiddag NU.


Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Ehh sak samma. Det är roligt:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback