Sleepyhead

Snark säger jag bara. Så jäkla trött, och egentligen borde jag sätta mig och läsa inte mindre än 2 kapitel i bibeln (stavas Kotler). Vet inte vad det är med en idag, men det kanske är gårdagen som tog ut sin rätt. Var jäkligt trött igår när man höll igång från 7 på morgonen till 3 på natten.

Så dagen har inneburit mest chill. Gick ner till Alle en vända för att snacka lite skit, sen tog vi även en runda runt Växjösjön som slutade med lite handling på Willys. Så nu är kylen påfylld också. Eller tja, skafferiet och frysen. Det känns som jag handlar och handlar men kylen är ständigt tom. Udda.

Så nu sitter jag bara här och småsjunger för mig själv och försöker spela lite gitarr. Känns som det snart blir sängen alltså. Men först Kotler...kanske...

Kommentarer
Postat av: Johanna

tackar tackar =)

den ligger i GL10 B, vägg i vägg med skolan haha och i samma hus som evelina å linda så d e toppen, inflyttningsfest hos mig snart då haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback