Så kan det gå när...inte torkskåpet sätter igång

Nu är första duggan avklarad och det känns faktiskt hyffsat. Det var några uttryck jag var lite osäker på, men ett G är att hoppas på i alla fall. Hoppas, hoppas, hoppas.

För övrigt skulle jag tvätta för första gången här idag. Kan tillägga att jag inte tvättat allt för ofta hemma, så jag är inte hyperhaj på det. Men själva tvättninge gick felfritt. Det var när torkskåpet tydligen aldrig startade, och torktumlaren bestämde sig för att skåpstorrt endast betydde 15 minuter sm det sket sig. Detta kom jag på allt för sent, vilket resluterade i att min tvätt inte blev så torr som den borde. Så just nu ser min lägenhet ut som en kemtvätt, med kläder upphängt överallt.

Imorgon ska jag till IKEA. Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback