Rejected

Nu har jag fått lite ordning. Fast alla pluggarna till ena hyllan fattades. Typiskt, men jag få dom på posten inom d närmaste dagarna. Dessutom tänker jag bo i min säng. Fifaaan va skönt. Fläk.

Igår bestämde vi oss för att festa. köade 1 timme till Sivans, kom inte in för vi hade inte fått våra kårleg. Kunde hämta kontoutdrag men stället var fullt. Så vi drog in till svindyra loft istället. Vi var nog yngst på tället. Dansade lite och drog hem igen för att hitta efterfest. Deckade typ när vi kom hem, så alla drog hem till sig istället. Jag somnade på 2 röda och sov till halv elva, trots alkohol i kroppen, vilket är sjukt olikt mig. Måste vara sängen.

Nämnde jag att jag tänker bo i min säng?


Kommentarer
Postat av: Becka

Men roligt hade vi!

2008-09-08 @ 22:33:07
Postat av: Fräddan

nja, loft var rätt dött :P

Postat av: Becka

Kanske var det Anna och jag som hade skitroligt då :P

2008-09-10 @ 02:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback